Lätt att läsa

Lätt att läsa är en serie böcker för nybörjarläsare. Berättelserna är enkla och roliga med många färgillustrationer. Stilen är stor och lättläst och raderna korta.

Av Helena Bross
Ny i klassen
Tänk om ingen vill leka med honom på rasten? Och tänk om de har en jättesvår mattebok! Eller om hans nya fröken är en elak häxa!

Tandligan
Varje gång någon i klassen tappat en tand ska en lapp sättas upp på ett papper i klassrummet. Papperet kallas "tandligan" och Elin är sist i klassen med att tappa sin framtand!

Lätt att läsa
Tandligan
ISBN: 62285265 Pris: 78kr
+ -
Köp

Kontakta oss

Order och beställning
08-587 642 10
kundtjanst@sanomautbildning.se 

Dina synpunkter är viktiga för oss!

Klassrummet

Genom att följa Klassrummet på FB får du idéer, lektionstips, nyheter och inspiration som rör din undervisning.

Klicka här för att komma till Klassrummet

Uppdrag X - böcker som killar gillar

Nu börjar ett nytt läsäventyr!

Läs mer

Lästipsfolder

Lästipsfoldern har vi fyllt med härliga lästips för dina elever.

Klicka här för att ladda ner foldern