Marknadsföring av lyx och premium

En bok med syfte att utforska fenomenet lyxmarknadsföring och lyxvarumärken från ett djupare och mer forskningsorienterat perspektiv. Boken förklarar hur man på bästa sätt marknadsför lyx- och premiumprodukter och passar utmärkt till fördjupningskurser i marknadsföring.

Författare:
Henrik Uggla
Marknadsföring av lyx och premium
Marknadsföring av lyx och premium
ISBN: 52349588 Pris: 239kr
+ -
Köp

Goodwill Företagsekonomi 2 Ny upplaga!

Goodwill Företagsekonomi 2 har uppdaterats och innehåller bland annat ett helt nytt kapitel om digital marknadsföring!

Läs mer

Nyhetsbrev

Vill du ta del av våra nyheter och läromedelsutskick för gymnasie & vuxenutbildning?

Läs mer

Kontakta oss

Order och beställning
08-587 642 10
kundtjanst@sanomautbildning.se