Medierna och etiken

En helt ny bok som undersöker vad medieetikens roll blir i det medielandskap som växer fram.
"Det behövs en förnyad diskussion om medieetikens funktion i ett nytt mediesamhälle. Den diskussionen vill vi bidra till. Vi hoppas och tror att den här boken ska vara till nytta, inte bara för journalister och studerande av kommunikation och journalistik, utan också för alla som i sitt jobb och sin vardag på något sätt påverkas av mediernas rapportering
- såväl ansvariga som oansvariga utgivare."

Författare:
Martin Ahlqvist, Tommy Borglund
Medierna och etiken
Medierna och etiken
ISBN: 52339398 Pris: 198kr
+ -
Köp

Pressmeddelanden

Vad är du villig att betala för en väska?

- Här hittar du våra senaste pressmeddelanden.

Läs mer

Nyhetsbrev

Vill du ta del av våra nyheter och läromedelsutskick för högskola, universitet och eftergymnasiala utbildningar?

Läs mer

Katalog Universitet Högskola

Här kan du bläddra i och ladda ner vår högskolekatalog

Klicka här för att bläddra

Klicka här för att ladda ner

Lärarexemplar

Beställ ditt eget lärarexemplar.

Läs mer