Marknadsföring - modeller och principer 3:e upplagan

En bok i grundläggande marknadsföring av svenska författare och med exempel från Sverige. Nu i en tredje upplaga uppdaterad med de senaste trenderna inom marknadsföring. Nya exempel och diskussionsfrågor har tillkommit. Boken innehåller även nytt material om varumärken, t.ex. extra material om varumärkesidentitet, varumärkeslivscykeln och varumärkesplattformen. Även nya texter om behovssegmentering och positioneringsstrategier har lagts till.

Författare:
Carl Gezelius, Per Wildenstam och Henrik Uggla
Marknadsföring - modeller och principer 3:e upplagan
Marknadsföring - modeller och principer 3:e upplagan
ISBN: 52334072 Pris: 391kr
+ -
Köp

Pressmeddelanden

Varför ser vi inget slut på korruptionsskandalerna? Ny högaktuell bok om att stoppa korruption

- Här hittar du våra senaste pressmeddelanden.

Läs mer

Nyhetsbrev

Vill du ta del av våra nyheter och läromedelsutskick för högskola, universitet och eftergymnasiala utbildningar?

Läs mer

Katalog Universitet Högskola

Här kan du bläddra i och ladda ner vår högskolekatalog

Klicka här för att bläddra

Klicka här för att ladda ner

Lärarexemplar

Beställ ditt eget lärarexemplar.

Läs mer