Marknadsföring av lyx och premium

Recension

En av världens ledande marknadsföringsprofessorer,  Kevin Lane Keller på Dartmouth College USA, medförfattare till Marketing Management med Phlip Kotler och författare till Strategic Brand Management beskriver boken så här:

“Luxury branding is a fascinating but challenging area of marketing. In his new book, Henrik Uggla provides insight and guidance into some of the most important topics in luxury branding dealing with brand architecture and brand strategies.”

Marknadsföring av lyx och premium
Marknadsföring av lyx och premium
ISBN: 52349588 Pris: 239kr
+ -
Köp

Pressmeddelanden

Vet du hur EU:s nya dataskyddsförordning kommer påverka ditt arbete? Dataskyddsförordningen, eller GDPR som den ofta kallas, gäller i Sverige fr o m 25 maj 2018 och har förenats med kännbara sanktioner.

- Här hittar du våra senaste pressmeddelanden.

Läs mer

Nyhetsbrev

Vill du ta del av våra nyheter och läromedelsutskick för högskola, universitet och eftergymnasiala utbildningar?

Läs mer

Katalog Universitet Högskola

Här kan du bläddra i och ladda ner vår högskolekatalog

Klicka här för att bläddra

Klicka här för att ladda ner

Lärarexemplar

Beställ ditt eget lärarexemplar.

Läs mer