Marknadsföring - modeller och principer upplaga 4

Marknadsföring - modeller och principer
är en bok i grundläggande marknadsföring av svenska författare och med exempel från Sverige. I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående. Den 4e upplagan är uppdaterad med det senaste tänkandet, trenderna och forskningen inom marknadsföring och med unika kreativa och pedagogiska exempel. Flera av bokens kapitel har utvecklats.

Marknadsföring - modeller och principer är avsedd för introducerande kurser i marknadsföring på universitet och högskolor samt som fördjupning inom gymnasiet. Boken kan även användas på YH-utbildningar.

Till läromedlet hör också PowerPoint-bilder av de viktigaste modellerna och teorierna i boken. Du som lärare kan ladda ned dem här, från vår hemsida.
Marknadsföring - modeller och principer upplaga 4
Marknadsföring - modeller och principer upplaga 4
ISBN: 52353776 Pris: 403kr
+ -
Köp

Pressmeddelanden

Beteendevetaren och föreläsaren Ami Hemviken, utsedd till Årets Talare 2017 av Talarforum, debuterar i september som författare. Boken Le! Det är inte tanken som räknas, handlar om hur man med små, men konkreta medel får det roligare på jobbet.

- Här hittar du våra senaste pressmeddelanden.

Läs mer

Nyhetsbrev

Vill du ta del av våra nyheter och läromedelsutskick för högskola, universitet och eftergymnasiala utbildningar?

Läs mer

Katalog Universitet Högskola

Här kan du bläddra i och ladda ner vår högskolekatalog

Klicka här för att bläddra

Klicka här för att ladda ner

Lärarexemplar

Beställ ditt eget lärarexemplar.

Läs mer