Digital marknadsföring, upplaga 3
- Författare
- Roger Ström, Martin Vendel
- Ämne
- Företagsekonomi
- Målgrupp
- Näringsliv
- Produktinformation
- Häftad, Upplaga 3, 230 sidor
- Utgivningsdatum
- 2021-01-20
- Tillgänglighet
- Tillgänglig
- ISBN
- 9789152360811
Beskrivning
Digital marknadsföring varvar aktuell forskning med praktiska exempel hur företag tar den digitala marknadsföringen till en ny nivå. Fokus ligger på mobilitet, sociala medier, co-creation och lojalitetsprogram. Författarnas ambition är att ge en grundläggande förståelse för digital marknadsföring oavsett vilka verktyg och metoder som används. Tredje upplagan har uppdaterats med nya exempel och begrepp, och metoder och strategier för implementering har förtydligats. Boken vänder sig till studerande vid universitet, högskola, YH-utbildningar och hos utbildningsföretag, men den är också mycket lämplig för praktiskt verksamma marknadsförare som vill aktualisera sina kunskaper. Se www.digitalmf.se för extra material och aktuella case. Författarna Roger Ström och Martin Vendel har lång erfarenhet av att kombinera forskning och praktiska utmaningar i näringslivet. Roger Ström är verksam vid Företagsekonomiska institutionen, Lunds universitet. Martin Vendel är bland annat knuten till Institutionen för industriell ekonomi och organisation vid KTH i Stockholm.
Utvärderingsexemplar
Beställ gärna ett kostnadsfritt utvärderingsexemplar av Digital marknadsföring i formuläret. Kontakta gärna vår kundservice på kundservice@sanoma.com vid eventuella frågor.
Beställ ditt utvärderingsexemplar här!
Trevlig läsning!
Produkter i serien
Vårt nyhetsbrev
I vårt nyhetsbrev får du tips, erbjudanden och nyheter utifrån dina intresseområden direkt i din mejlkorg.