E-handel i praktiken – från strategi till affärsnytta
Om serien
Boken har tydligt fokus på både strategi och praktik, där du som läsare har goda möjligheter att både skapa förståelse för teorin och bygga praktisk kompetens. Efter att ha gått igenom boken är förhoppningen att du ska känna dig trygg med att arbeta med dessa frågor i praktiken.
Författare: Hanna-Karin Grensman har djup kunskap i ämnesområdet och en gedigen utbildning inom beteendevetenskap. Hon håller kurser på yrkeshögskolan inom projektledning, e-handel och digital kommunikation.
Avsedd för: Kurslitteratur inom yrkeshögskola, högskola och universitet. Introduktionsboken med ett brett perspektiv, som tar upp många olika frågor man behöver förhålla sig till för att säkerställa att man får tillbaka de investeringar som man gör i sin e-butik.
Hanna-Karin Grensman, författare för E-handel i praktiken och nyutgivna Content Marketing berättar hur du som företagare kan använda böckerna för kompetensutveckling.
Produkter i serien
Den här produkten är inte tillgänglig för köp av dig som är privatkund