Produkter (19 träffar)
-
-
-
Företagsekonomi - Från begrepp till beslut Textbok upplaga 9
-
Företagsekonomi - Från begrepp till beslut. Övn.bok uppl 9
-
Projektledning från grunden, upplaga 2
-
Projektledning från grunden onlinebok, upplaga 2
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Faktabok upplaga 2
-
-
Goodwill Redovisning 2 Faktabok, upplaga 2
-
Goodwill Redovisning 2 Uppgiftsbok med lösningar, upplaga 2
-
Bokföring - Din resa från teori till praktik
-
Företagsekonomi - Från begrepp till beslut upplaga 8
-
-
-
Företagsekonomi - från begrepp till beslut övningsbok upplaga 8
-
Marknadsföring - modeller och principer, upplaga 6
-
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Lärarstöd (pdf)
-
Företagsekonomi för icke-ekonomer (Paket) upplaga 4
Serier (15 träffar)
-
Koncernredovisning i praktiken, upplaga 9
Boken vänder sig till yrkessamma som arbetar praktiskt med koncernredovisning och till personer som ska lära sig koncernredovisningens grunder
-
Projektledning från grunden, upplaga 2
Projektledning från grunden är en bok för dig som ska leda eller vara med i ditt första projekt
-
IFRS - i teori och praktik, upplaga 7
Inom högskolan är boken avsedd för kurser i extern redovisning på avancerad nivå, alternativt för avslutande kurs på grundnivå
-
Goodwill Företagsekonomi 1
Upplaga 2
Läromedlet behandlar grundläggande kunskaper i ämnet med ett innehåll som anknyter till ungdomars vardag
-
Goodwill Redovisning 2, upplaga 2
Goodwill Redovisning 2 är ett läromedel avsett för gymnasieskolan och Komvux samt grundläggande kurser i redovisning på eftergymnasial nivå
-
Goodwill Företagsekonomi 2
Upplaga 2
Läromedlet behandlar grundläggande kunskaper i ämnet med ett innehåll som anknyter till ungdomars vardag
-
Digital marknadsföring, upplaga 3
Författarnas ambition är att ge en grundläggande förståelse för digital marknadsföring oavsett vilka verktyg och metoder som används
-
Extern redovisning, upplaga 6
Boken behandlar allt från redovisningens grunder, sambandet mellan de olika finansiella rapporterna till beräkning av finansiella nyckeltal för interna och externa intressenter
-
Goodwill Marknadsföring, upplaga 1
Goodwill Marknadsföring är avsedd för gymnasieskolans kurs med samma namn, men lämpar sig också för andra grundläggande utbildningar i marknadsföring
-
Marknadsföring - modeller och principer, upplaga 6
Marknadsföring är en grundläggande bok i ämnet, med fokus på svenska förhållanden
-
Content marketing
Att skapa innehåll för att engagera och entusiasmera rätt målgrupp är en utmaning för alla marknadsförare och kommunikatörer i dagens sociala mediebrus
-
Bokföring - din resa från teori till praktik
Bokföring – din resa från teori till praktik är skriven för dig som behöver lära dig bokföring från grunden och som saknar förkunskaper
-
Tillämpad statistik, upplaga 3
Tillämpad statistik – en grundkurs är en komplett kursbok som lämpar sig för studier inom alla fält som använder statistiska metoder
-
Företagsekonomi - från begrepp till beslut, upplaga 8
Företagsekonomi - från begrepp till beslut är ett läromedel för studier i grundläggande företagsekonomi
-
Företagsekonomi för icke-ekonomer, upplaga 4
Faktabok och Uppgiftsbok tillsammans utgör en utmärkt grundkurs i företagsekonomi
Vårt nyhetsbrev
I vårt nyhetsbrev får du tips, erbjudanden och nyheter utifrån dina intresseområden direkt i din mejlkorg.