Serier (10 träffar)
-
Företagsekonomi - Från begrepp till beslut
Nytt är också att varje kapitel avslutas med en sammanfattning
-
Koncernredovisning i praktiken, upplaga 9
Koncernredovisning i praktiken har reviderats och finns nu i en nionde omarbetad upplaga. Boken vänder sig till yrkessamma som arbetar praktiskt med koncernredovisning och till personer som ska lära sig koncernredovisningens grunder. Boken är uppdaterad utifrån
-
IFRS - i teori och praktik, upplaga 7
Inom högskolan är boken avsedd för kurser i extern redovisning på avancerad nivå, alternativt för avslutande kurs på grundnivå
-
Företagsekonomi för icke-ekonomer, upplaga 4
Faktabok och Uppgiftsbok tillsammans utgör en utmärkt grundkurs i företagsekonomi. I denna, fjärde upplaga har exempel förnyats, statistiska uppgifter och texter har uppdaterats.
-
E-handel i praktiken – från strategi till affärsnytta
Boken har tydligt fokus på både strategi och praktik, där du som läsare har goda möjligheter att både skapa förståelse för teorin och bygga praktisk kompetens. Efter att ha gått igenom boken är förhoppningen att du ska känna dig trygg med att arbeta med dessa
-
Digital marknadsföring, upplaga 3
Digital marknadsföring varvar aktuell forskning med praktiska exempel hur företag tar den digitala marknadsföringen till en ny nivå. Fokus ligger på mobilitet, sociala medier, co-creation och lojalitetsprogram. Författarnas ambition är att ge en grundläggande
-
Content marketing
Att skapa innehåll för att engagera och entusiasmera rätt målgrupp är en utmaning för alla marknadsförare och kommunikatörer i dagens sociala mediebrus. Content Marketing visar hur du i praktiken arbetar med innehållsmarknadsföring på bästa sätt. Boken passar
-
Tillämpad statistik, upplaga 3
Tillämpad statistik – en grundkurs är en komplett kursbok som lämpar sig för studier inom alla fält som använder statistiska metoder
-
Extern redovisning, upplaga 6
Extern redovisning tar upp redovisning från såväl ett övergripande teoretiskt perspektiv som ett praktiskt. Boken behandlar allt från redovisningens grunder, sambandet mellan de olika finansiella rapporterna till beräkning av finansiella nyckeltal för interna
-
Influencer marketing i praktiken
Det handlar om att använda inflytelserika profiler med ett betydande antal följare för att nå ut till en målgrupp på ett trovärdigt sätt – oavsett om det handlar om att bygga ett varumärke, sälja varor eller sprida ett budskap
Produkter (14 träffar)
-
Goodwill Företagsekonomi nivå 1 Övningsbok
-
-
Goodwill Företagsekonomi nivå 1 Lärarstöd+
-
Goodwill Företagsekonomi nivå 2 Övningsbok
-
-
-
E-handel i praktiken - från strategi till affärsnytta
-
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Faktabok upplaga 2
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Lärarstöd (pdf)
-
-
Företagsekonomi för icke-ekonomer (Paket) upplaga 4
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Faktabok onlinebok
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Faktabok onlinebok
Vårt nyhetsbrev
I vårt nyhetsbrev får du tips, erbjudanden och nyheter utifrån dina intresseområden direkt i din mejlkorg.