Produkter (18 träffar)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Marknadsföring - modeller och principer, upplaga 6
-
CSR and sustainable business, upplaga 2
-
CSR och hållbart företagande, upplaga 3
Serier (9 träffar)
-
Socialpedagogik
Socialpedagogik beskriver det mångfacetterade arbetet med personer i utanförskap eller de som riskerar att hamna i utanförskap. Fokus är lagt på lärande och den enskildes möjligheter till utveckling. Författaren tar upp olika förklaringsmodeller till utanförskap
-
Social omsorg 2
Social omsorg 2 beskriver en del av socialtjänstens förebyggande åtgärder ur ett familjeperspektiv och barns förutsättningar och behov utifrån föräldrarnas omsorgsförmåga
-
Social omsorg 1
Social omsorg 1 ger eleven inblick i den sociala omsorgens och det sociala arbetets historia fram till idag
-
Koll på Samhället 4-6, version 1
I Koll på Samhället inleds varje kapitel med en större samtalsbild som väcker nyfikenhet. Bilden ger eleverna möjlighet att reflektera över egna erfarenheter. Här finns även tydliga mål för kapitlet samt centrala ämnesord. Grundbokens texter knyter an till
-
Marknadsföring - modeller och principer, upplaga 6
Marknadsföring är en grundläggande bok i ämnet, med fokus på svenska förhållanden. Den presenterar bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Även varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring,
-
Content marketing
Att skapa innehåll för att engagera och entusiasmera rätt målgrupp är en utmaning för alla marknadsförare och kommunikatörer i dagens sociala mediebrus. Content Marketing visar hur du i praktiken arbetar med innehållsmarknadsföring på bästa sätt. Boken passar
-
CSR och hållbart företagande, upplaga 3
CSR OCH HÅLLBART FÖRETAGANDE introducerar många perspektiv på företagens sociala ansvar och hållbart företagande, samt hur de olika perspektiven hänger ihop. Resonemangen knyter an till verkliga exempel och fall.
-
CSR and sustainable business, upplaga 2
CSR AND SUSTAINABLE BUSINESS introduces many perspectives on corporate social responsibility and sustainable business, as well as how the different perspectives are connected
-
Digital marknadsföring, upplaga 3
Digital marknadsföring varvar aktuell forskning med praktiska exempel hur företag tar den digitala marknadsföringen till en ny nivå. Fokus ligger på mobilitet, sociala medier, co-creation och lojalitetsprogram. Författarnas ambition är att ge en grundläggande
Vårt nyhetsbrev
I vårt nyhetsbrev får du tips, erbjudanden och nyheter utifrån dina intresseområden direkt i din mejlkorg.