Produkter (44 träffar)
-
Företagsekonomi - Från begrepp till beslut. Övn.bok uppl 9
-
-
Goodwill Företagsekonomi nivå 1 Övningsbok
-
Företagsekonomi - från begrepp till beslut övningsbok upplaga 8
-
Företagsekonomi - Från begrepp till beslut Textbok upplaga 9
-
-
-
-
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Faktabok upplaga 2
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Faktabok, upplaga 2
-
Goodwill Redovisning 2 Faktabok, upplaga 2
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Uppgiftsbok, upplaga 2
-
Företagsekonomi för icke-ekonomer Faktabok, upplaga 4
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Faktabok onlinebok
-
Goodwill Marknadsföring Faktabok onlinebok
-
Goodwill Marknadsföring Uppgiftsbok onlinebok
-
Företagsekonomi för icke-ekonomer Övningsbok, upplaga 4
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Faktabok onlinebok
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Uppgiftsbok onlinebok
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Uppgiftsbok onlinebok
-
Goodwill Redovisning 2 Uppgiftsbok med lösningar, upplaga 2
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Uppgiftsbok digital (elevlicens)
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Uppgiftsbok digital (lärarlicens)
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Uppgiftsbok digital (lärarlicens)
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Uppgiftsbok digital (elevlicens)
-
Försäljning - Metoder, modeller och säljteknik
-
Projektledning från grunden, upplaga 2
-
-
-
E-handel i praktiken - från strategi till affärsnytta
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Lärarstöd (pdf)
-
-
Bokföring - Din resa från teori till praktik
-
Företagsekonomi - Från begrepp till beslut upplaga 8
-
Projektledning från grunden onlinebok, upplaga 2
-
-
-
Marknadsföring - modeller och principer, upplaga 6
-
CSR and sustainable business, upplaga 2
-
-
CSR och hållbart företagande, upplaga 3
-
-
Företagsekonomi för icke-ekonomer (Paket) upplaga 4
Serier (14 träffar)
-
Företagsekonomi - Från begrepp till beslut
Företagsekonomi - från begrepp till beslut består av en textbok och en tillhörande övningsbok. Den nionde upplagan har uppdaterats med hur ett förändrat förhållningssätt till hållbarhetsfrågor, ökad digitalisering och förändringar i omvärlden påverkar svenska
-
Koncernredovisning i praktiken, upplaga 9
Koncernredovisning i praktiken har reviderats och finns nu i en nionde omarbetad upplaga. Boken vänder sig till yrkessamma som arbetar praktiskt med koncernredovisning och till personer som ska lära sig koncernredovisningens grunder. Boken är uppdaterad utifrån
-
Företagsekonomi för icke-ekonomer, upplaga 4
Faktabok och Uppgiftsbok tillsammans utgör en utmärkt grundkurs i företagsekonomi. I denna, fjärde upplaga har exempel förnyats, statistiska uppgifter och texter har uppdaterats.
-
Projektledning från grunden, upplaga 2
Projektledning från grunden är en bok för dig som ska leda eller vara med i ditt första projekt. Den är främst tänkt som kurslitteratur på grundläggande kurser i projektledning och projektkunskap inom yrkesutbildningar, men passar också bra för öppna kurser
-
IFRS - i teori och praktik, upplaga 7
IFRS – i teori och praktik riktar sig till läsare som har vissa kunskaper i redovisning, men vill fördjupa sig i de frågeställningar som behandlas inom IFRS. Inom högskolan är boken avsedd för kurser i extern redovisning på avancerad nivå, alternativt för
-
Tillämpad statistik, upplaga 3
Tillämpad statistik – en grundkurs är en komplett kursbok som lämpar sig för studier inom alla fält som använder statistiska metoder. Boken är sprungen ur ett välbeprövat föreläsningsmaterial från grundkurser i statistik för civilekonomer, statsvetare och
-
E-handel i praktiken – från strategi till affärsnytta
Boken har tydligt fokus på både strategi och praktik, där du som läsare har goda möjligheter att både skapa förståelse för teorin och bygga praktisk kompetens. Efter att ha gått igenom boken är förhoppningen att du ska känna dig trygg med att arbeta med dessa
-
Goodwill Marknadsföring, upplaga 1
Goodwill Marknadsföring är avsedd för gymnasieskolans kurs med samma namn, men lämpar sig också för andra grundläggande utbildningar i marknadsföring. Med ett aktuellt innehåll och tydliga exempel lyfter boken marknadsföringen in i 20-talet.
-
Content marketing
Att skapa innehåll för att engagera och entusiasmera rätt målgrupp är en utmaning för alla marknadsförare och kommunikatörer i dagens sociala mediebrus. Content Marketing visar hur du i praktiken arbetar med innehållsmarknadsföring på bästa sätt. Boken passar
-
Företagsekonomi - från begrepp till beslut, upplaga 8
Företagsekonomi - från begrepp till beslut är ett läromedel för studier i grundläggande företagsekonomi. Boken är indelad i fyra block: Företag och samhälle, Marknad och organisation, Styrning och kalkylering samt Redovisning och ekonomisk analys.
-
Extern redovisning, upplaga 6
Extern redovisning tar upp redovisning från såväl ett övergripande teoretiskt perspektiv som ett praktiskt. Boken behandlar allt från redovisningens grunder, sambandet mellan de olika finansiella rapporterna till beräkning av finansiella nyckeltal för interna
-
Bokföring - din resa från teori till praktik
Bokföring – din resa från teori till praktik är skriven för dig som behöver lära dig bokföring från grunden och som saknar förkunskaper. Boken ger dig en stadig teoretisk och praktisk grund att stå på.
-
Goodwill Företagsekonomi 2
Upplaga 2
Goodwill Företagsekonomi 1 och 2 känns igen på sin tydliga struktur, överskådliga modeller och diagram, en lättillgänglig text och ett aktivt bildspråk. I faktaböckerna finns vardagsnära och verkliga exempel som eleverna lätt kan relatera till. Läromedlet
-
Goodwill Företagsekonomi 1
Upplaga 2
Goodwill Företagsekonomi 1 och 2 känns igen på sin tydliga struktur, överskådliga modeller och diagram, en lättillgänglig text och ett aktivt bildspråk. I faktaböckerna finns vardagsnära och verkliga exempel som eleverna lätt kan relatera till. Läromedlet
Vårt nyhetsbrev
I vårt nyhetsbrev får du tips, erbjudanden och nyheter utifrån dina intresseområden direkt i din mejlkorg.