Produkter (30 träffar)
-
Företagsekonomi för icke-ekonomer Faktabok, upplaga 4
-
Företagsekonomi för icke-ekonomer Övningsbok, upplaga 4
-
Försäljning - Metoder, modeller och säljteknik
-
Företagsekonomi - Från begrepp till beslut. Övn.bok uppl 9
-
Företagsekonomi - Från begrepp till beslut Textbok upplaga 9
-
Projektledning från grunden, upplaga 2
-
-
Projektledning från grunden onlinebok, upplaga 2
-
Företagsekonomi för icke-ekonomer (Paket) upplaga 4
-
Bokföring - Din resa från teori till praktik
-
Företagsekonomi - Från begrepp till beslut upplaga 8
-
-
Företagsekonomi - från begrepp till beslut övningsbok upplaga 8
-
Marknadsföring - modeller och principer, upplaga 6
-
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Faktabok upplaga 2
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Faktabok, upplaga 2
-
Goodwill Redovisning 2 Faktabok, upplaga 2
-
Goodwill Redovisning 2 Uppgiftsbok med lösningar, upplaga 2
-
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Elevfacit, upplaga 2
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Uppgiftsbok, upplaga 2
-
Goodwill Entreprenörskap, upplaga 2
-
-
-
-
E-handel i praktiken - från strategi till affärsnytta
-
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Lärarstöd (pdf)
-
Goodwill Marknadsföring Lärarstöd digital (pdf)
Serier (15 träffar)
-
Företagsekonomi för icke-ekonomer, upplaga 4
Faktabok och Uppgiftsbok tillsammans utgör en utmärkt grundkurs i företagsekonomi. I denna, fjärde upplaga har exempel förnyats, statistiska uppgifter och texter har uppdaterats.
-
Företagsekonomi - Från begrepp till beslut
Företagsekonomi - från begrepp till beslut består av en textbok och en tillhörande övningsbok. Den nionde upplagan har uppdaterats med hur ett förändrat förhållningssätt till hållbarhetsfrågor, ökad digitalisering och förändringar i omvärlden påverkar svenska
-
Företagsekonomi - från begrepp till beslut, upplaga 8
Företagsekonomi - från begrepp till beslut är ett läromedel för studier i grundläggande företagsekonomi. Boken är indelad i fyra block: Företag och samhälle, Marknad och organisation, Styrning och kalkylering samt Redovisning och ekonomisk analys.
-
IFRS - i teori och praktik, upplaga 7
IFRS – i teori och praktik riktar sig till läsare som har vissa kunskaper i redovisning, men vill fördjupa sig i de frågeställningar som behandlas inom IFRS. Inom högskolan är boken avsedd för kurser i extern redovisning på avancerad nivå, alternativt för
-
Content marketing
Att skapa innehåll för att engagera och entusiasmera rätt målgrupp är en utmaning för alla marknadsförare och kommunikatörer i dagens sociala mediebrus. Content Marketing visar hur du i praktiken arbetar med innehållsmarknadsföring på bästa sätt. Boken passar
-
Koncernredovisning i praktiken, upplaga 9
Koncernredovisning i praktiken har reviderats och finns nu i en nionde omarbetad upplaga. Boken vänder sig till yrkessamma som arbetar praktiskt med koncernredovisning och till personer som ska lära sig koncernredovisningens grunder. Boken är uppdaterad utifrån
-
Goodwill Marknadsföring, upplaga 1
Goodwill Marknadsföring är avsedd för gymnasieskolans kurs med samma namn, men lämpar sig också för andra grundläggande utbildningar i marknadsföring. Med ett aktuellt innehåll och tydliga exempel lyfter boken marknadsföringen in i 20-talet.
-
Digital marknadsföring, upplaga 3
Digital marknadsföring varvar aktuell forskning med praktiska exempel hur företag tar den digitala marknadsföringen till en ny nivå. Fokus ligger på mobilitet, sociala medier, co-creation och lojalitetsprogram. Författarnas ambition är att ge en grundläggande
-
Goodwill Redovisning 2, upplaga 2
Goodwill Redovisning 2 är ett läromedel avsett för gymnasieskolan och Komvux samt grundläggande kurser i redovisning på eftergymnasial nivå. Goodwill Redovisning 2 är ett praktiskt inriktat läromedel som ger kunskap och förståelse om redovisningssystemets
-
Tillämpad statistik, upplaga 3
Tillämpad statistik – en grundkurs är en komplett kursbok som lämpar sig för studier inom alla fält som använder statistiska metoder. Boken är sprungen ur ett välbeprövat föreläsningsmaterial från grundkurser i statistik för civilekonomer, statsvetare och
-
Extern redovisning, upplaga 6
Extern redovisning tar upp redovisning från såväl ett övergripande teoretiskt perspektiv som ett praktiskt. Boken behandlar allt från redovisningens grunder, sambandet mellan de olika finansiella rapporterna till beräkning av finansiella nyckeltal för interna
-
Marknadsföring - modeller och principer, upplaga 6
Marknadsföring är en grundläggande bok i ämnet, med fokus på svenska förhållanden. Den presenterar bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Även varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring,
-
Bokföring - din resa från teori till praktik
Bokföring – din resa från teori till praktik är skriven för dig som behöver lära dig bokföring från grunden och som saknar förkunskaper. Boken ger dig en stadig teoretisk och praktisk grund att stå på.
-
Influencer marketing i praktiken
Influencer marketing har blivit en mer självklar del av många företags och organisationers marknadsföringsmix. Det handlar om att använda inflytelserika profiler med ett betydande antal följare för att nå ut till en målgrupp på ett trovärdigt sätt – oavsett
-
E-handel i praktiken – från strategi till affärsnytta
Boken har tydligt fokus på både strategi och praktik, där du som läsare har goda möjligheter att både skapa förståelse för teorin och bygga praktisk kompetens. Efter att ha gått igenom boken är förhoppningen att du ska känna dig trygg med att arbeta med dessa
Vårt nyhetsbrev
I vårt nyhetsbrev får du tips, erbjudanden och nyheter utifrån dina intresseområden direkt i din mejlkorg.