Serier (10 träffar)
-
Företagsekonomi - Från begrepp till beslut
Företagsekonomi - från begrepp till beslut består av en textbok och en tillhörande övningsbok. Den nionde upplagan har uppdaterats med hur ett förändrat förhållningssätt till hållbarhetsfrågor, ökad digitalisering och förändringar i omvärlden påverkar svenska
-
Koncernredovisning i praktiken, upplaga 9
Koncernredovisning i praktiken har reviderats och finns nu i en nionde omarbetad upplaga
-
IFRS - i teori och praktik, upplaga 7
IFRS – i teori och praktik riktar sig till läsare som har vissa kunskaper i redovisning, men vill fördjupa sig i de frågeställningar som behandlas inom IFRS. Inom högskolan är boken avsedd för kurser i extern redovisning på avancerad nivå, alternativt för
-
Företagsekonomi för icke-ekonomer, upplaga 4
Faktabok och Uppgiftsbok tillsammans utgör en utmärkt grundkurs i företagsekonomi. I denna, fjärde upplaga har exempel förnyats, statistiska uppgifter och texter har uppdaterats.
-
E-handel i praktiken – från strategi till affärsnytta
Efter att ha gått igenom boken är förhoppningen att du ska känna dig trygg med att arbeta med dessa frågor i praktiken
-
Digital marknadsföring, upplaga 3
Digital marknadsföring varvar aktuell forskning med praktiska exempel hur företag tar den digitala marknadsföringen till en ny nivå. Fokus ligger på mobilitet, sociala medier, co-creation och lojalitetsprogram. Författarnas ambition är att ge en grundläggande
-
Content marketing
Content Marketing visar hur du i praktiken arbetar med innehållsmarknadsföring på bästa sätt
-
Tillämpad statistik, upplaga 3
Tillämpad statistik – en grundkurs är en komplett kursbok som lämpar sig för studier inom alla fält som använder statistiska metoder. Boken är sprungen ur ett välbeprövat föreläsningsmaterial från grundkurser i statistik för civilekonomer, statsvetare och
-
Extern redovisning, upplaga 6
Extern redovisning tar upp redovisning från såväl ett övergripande teoretiskt perspektiv som ett praktiskt. Boken behandlar allt från redovisningens grunder, sambandet mellan de olika finansiella rapporterna till beräkning av finansiella nyckeltal för interna
-
Influencer marketing i praktiken
Influencer marketing har blivit en mer självklar del av många företags och organisationers marknadsföringsmix. Det handlar om att använda inflytelserika profiler med ett betydande antal följare för att nå ut till en målgrupp på ett trovärdigt sätt – oavsett
Produkter (14 träffar)
-
Goodwill Företagsekonomi nivå 1 Övningsbok
-
-
Goodwill Företagsekonomi nivå 1 Lärarstöd+
-
Goodwill Företagsekonomi nivå 2 Övningsbok
-
-
-
E-handel i praktiken - från strategi till affärsnytta
-
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Faktabok upplaga 2
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Lärarstöd (pdf)
-
-
Företagsekonomi för icke-ekonomer (Paket) upplaga 4
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Faktabok onlinebok
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Faktabok onlinebok
Vårt nyhetsbrev
I vårt nyhetsbrev får du tips, erbjudanden och nyheter utifrån dina intresseområden direkt i din mejlkorg.