Serier (22 träffar)
-
Projektledning från grunden, upplaga 2
Projektledning från grunden är en bok för dig som ska leda eller vara med i ditt första projekt
-
Försäljning. Metoder, modeller och säljteknik
Är du nyfiken på och intresserad av affärer? Arbetar du med eller undervisar inom försäljning? Vill du lära dig både klassiska och nya metoder och säljtekniker? Försäljning – metoder, modeller och praktik fungerar som kurslitteratur inom alla former av säljutbildning
-
Goodwill Företagsekonomi
Böckerna känns igen på sin tydliga struktur, sina överskådliga modeller och diagram och en lättillgänglig text med ett aktivt bildspråk
-
Företagsekonomi - Från begrepp till beslut
Företagsekonomi - från begrepp till beslut består av en textbok och en tillhörande övningsbok. Den nionde upplagan har uppdaterats med hur ett förändrat förhållningssätt till hållbarhetsfrågor, ökad digitalisering och förändringar i omvärlden påverkar svenska
-
IFRS - i teori och praktik, upplaga 7
IFRS – i teori och praktik riktar sig till läsare som har vissa kunskaper i redovisning, men vill fördjupa sig i de frågeställningar som behandlas inom IFRS. Inom högskolan är boken avsedd för kurser i extern redovisning på avancerad nivå, alternativt för
-
Koncernredovisning i praktiken, upplaga 9
Koncernredovisning i praktiken har reviderats och finns nu i en nionde omarbetad upplaga. Boken vänder sig till yrkessamma som arbetar praktiskt med koncernredovisning och till personer som ska lära sig koncernredovisningens grunder. Boken är uppdaterad utifrån
-
Företagsekonomi för icke-ekonomer, upplaga 4
Faktabok och Uppgiftsbok tillsammans utgör en utmärkt grundkurs i företagsekonomi. I denna, fjärde upplaga har exempel förnyats, statistiska uppgifter och texter har uppdaterats.
-
CSR and sustainable business, upplaga 2
CSR AND SUSTAINABLE BUSINESS introduces many perspectives on corporate social responsibility and sustainable business, as well as how the different perspectives are connected. The discussion is based on real examples and cases.
-
Goodwill Marknadsföring, upplaga 1
Goodwill Marknadsföring är avsedd för gymnasieskolans kurs med samma namn, men lämpar sig också för andra grundläggande utbildningar i marknadsföring. Med ett aktuellt innehåll och tydliga exempel lyfter boken marknadsföringen in i 20-talet.
-
Marknadsföring - modeller och principer, upplaga 6
Marknadsföring är en grundläggande bok i ämnet, med fokus på svenska förhållanden. Den presenterar bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Även varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring,
-
Content marketing
Att skapa innehåll för att engagera och entusiasmera rätt målgrupp är en utmaning för alla marknadsförare och kommunikatörer i dagens sociala mediebrus. Content Marketing visar hur du i praktiken arbetar med innehållsmarknadsföring på bästa sätt. Boken passar
-
CSR och hållbart företagande, upplaga 3
CSR OCH HÅLLBART FÖRETAGANDE introducerar många perspektiv på företagens sociala ansvar och hållbart företagande, samt hur de olika perspektiven hänger ihop. Resonemangen knyter an till verkliga exempel och fall.
-
Digital marknadsföring, upplaga 3
Digital marknadsföring varvar aktuell forskning med praktiska exempel hur företag tar den digitala marknadsföringen till en ny nivå. Fokus ligger på mobilitet, sociala medier, co-creation och lojalitetsprogram. Författarnas ambition är att ge en grundläggande
-
Extern redovisning, upplaga 6
Extern redovisning tar upp redovisning från såväl ett övergripande teoretiskt perspektiv som ett praktiskt. Boken behandlar allt från redovisningens grunder, sambandet mellan de olika finansiella rapporterna till beräkning av finansiella nyckeltal för interna
-
Goodwill Redovisning 2, upplaga 2
Goodwill Redovisning 2 är ett läromedel avsett för gymnasieskolan och Komvux samt grundläggande kurser i redovisning på eftergymnasial nivå
-
Bokföring - din resa från teori till praktik
Bokföring – din resa från teori till praktik är skriven för dig som behöver lära dig bokföring från grunden och som saknar förkunskaper. Boken ger dig en stadig teoretisk och praktisk grund att stå på.
-
Influencer marketing i praktiken
Influencer marketing har blivit en mer självklar del av många företags och organisationers marknadsföringsmix. Det handlar om att använda inflytelserika profiler med ett betydande antal följare för att nå ut till en målgrupp på ett trovärdigt sätt – oavsett
-
Tillämpad statistik, upplaga 3
Tredje upplagan är fullständigt genomarbetad och ett antal övningar har kompletterats eller bytts ut
-
Goodwill Entreprenörskap, upplaga 2
Goodwill Entreprenörskap är ett modernt läromedel som lär eleven, förutom teori, hur viktigt det är att känna passion för det hen gör. I samarbete med andra tränas eleven i att se att alla är unika individer med olika talanger – och att alla behövs för att
-
Goodwill Företagsekonomi 1
Upplaga 2
Läromedlet behandlar grundläggande kunskaper i ämnet med ett innehåll som anknyter till ungdomars vardag
-
Goodwill Företagsekonomi 2
Upplaga 2
Läromedlet behandlar grundläggande kunskaper i ämnet med ett innehåll som anknyter till ungdomars vardag
-
E-handel i praktiken – från strategi till affärsnytta
Boken har tydligt fokus på både strategi och praktik, där du som läsare har goda möjligheter att både skapa förståelse för teorin och bygga praktisk kompetens. Efter att ha gått igenom boken är förhoppningen att du ska känna dig trygg med att arbeta med dessa
Produkter (51 träffar)
-
-
-
-
Försäljning - Metoder, modeller och säljteknik
-
Projektledning från grunden, upplaga 2
-
Goodwill Företagsekonomi nivå 2 Övningsbok
-
Företagsekonomi - Från begrepp till beslut Textbok upplaga 9
-
Företagsekonomi - Från begrepp till beslut. Övn.bok uppl 9
-
Goodwill Företagsekonomi nivå 2 Lärarstöd+
-
-
Goodwill Företagsekonomi nivå 1 Övningsbok
-
Projektledning från grunden onlinebok, upplaga 2
-
Goodwill Företagsekonomi nivå 1 Lärarstöd+
-
-
E-handel i praktiken - från strategi till affärsnytta
-
-
-
Företagsekonomi för icke-ekonomer Faktabok, upplaga 4
-
Företagsekonomi för icke-ekonomer Övningsbok, upplaga 4
-
Marknadsföring - modeller och principer, upplaga 6
-
-
-
Bokföring - Din resa från teori till praktik
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Elevfacit, upplaga 2
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Faktabok upplaga 2
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Faktabok, upplaga 2
-
-
-
CSR and sustainable business, upplaga 2
-
CSR och hållbart företagande, upplaga 3
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Uppgiftsbok, upplaga 2
-
Goodwill Redovisning 2 Uppgiftsbok med lösningar, upplaga 2
-
Goodwill Redovisning 2 Faktabok, upplaga 2
-
-
Goodwill Entreprenörskap, upplaga 2
-
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Lärarstöd (pdf)
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Lärarstöd (pdf) upplaga 2
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Faktabok onlinebok
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Faktabok onlinebok
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Uppgiftsbok onlinebok
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Uppgiftsbok onlinebok
-
Goodwill Marknadsföring Uppgiftsbok onlinebok
-
Goodwill Marknadsföring Lärarstöd digital (pdf)
-
Goodwill Marknadsföring Faktabok onlinebok
-
Goodwill Redovisning 2 Lärarstöd online (lärarlicens)
-
Företagsekonomi för icke-ekonomer (Paket) upplaga 4
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Uppgiftsbok digital (elevlicens)
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Uppgiftsbok digital (lärarlicens)
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Uppgiftsbok digital (lärarlicens)
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Uppgiftsbok digital (elevlicens)
Vårt nyhetsbrev
I vårt nyhetsbrev får du tips, erbjudanden och nyheter utifrån dina intresseområden direkt i din mejlkorg.