Serier (9 träffar)
-
IFRS - i teori och praktik, upplaga 7
Inom högskolan är boken avsedd för kurser i extern redovisning på avancerad nivå, alternativt för avslutande kurs på grundnivå
-
Influencer marketing i praktiken
Influencer marketing har blivit en mer självklar del av många företags och organisationers marknadsföringsmix. Det handlar om att använda inflytelserika profiler med ett betydande antal följare för att nå ut till en målgrupp på ett trovärdigt sätt – oavsett
-
E-handel i praktiken – från strategi till affärsnytta
Boken har tydligt fokus på både strategi och praktik, där du som läsare har goda möjligheter att både skapa förståelse för teorin och bygga praktisk kompetens. Efter att ha gått igenom boken är förhoppningen att du ska känna dig trygg med att arbeta med dessa
-
Projektledning från grunden, upplaga 2
Projektledning från grunden är en bok för dig som ska leda eller vara med i ditt första projekt
-
Content marketing
Att skapa innehåll för att engagera och entusiasmera rätt målgrupp är en utmaning för alla marknadsförare och kommunikatörer i dagens sociala mediebrus. Content Marketing visar hur du i praktiken arbetar med innehållsmarknadsföring på bästa sätt. Boken passar
-
Goodwill Redovisning 2, upplaga 2
Goodwill Redovisning 2 är ett praktiskt inriktat läromedel som ger kunskap och förståelse om redovisningssystemets olika delar
-
Goodwill Företagsekonomi 2
Upplaga 2
Goodwill Företagsekonomi 1 och 2 känns igen på sin tydliga struktur, överskådliga modeller och diagram, en lättillgänglig text och ett aktivt bildspråk. I faktaböckerna finns vardagsnära och verkliga exempel som eleverna lätt kan relatera till. Läromedlet
-
Marknadsföring - modeller och principer, upplaga 6
Marknadsföring är en grundläggande bok i ämnet, med fokus på svenska förhållanden. Den presenterar bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Även varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring,
-
Goodwill Företagsekonomi 1
Upplaga 2
Goodwill Företagsekonomi 1 och 2 känns igen på sin tydliga struktur, överskådliga modeller och diagram, en lättillgänglig text och ett aktivt bildspråk. I faktaböckerna finns vardagsnära och verkliga exempel som eleverna lätt kan relatera till. Läromedlet
Produkter (22 träffar)
-
-
-
E-handel i praktiken - från strategi till affärsnytta
-
Projektledning från grunden onlinebok, upplaga 2
-
Projektledning från grunden, upplaga 2
-
Företagsekonomi - Från begrepp till beslut Textbok upplaga 9
-
Företagsekonomi - Från begrepp till beslut. Övn.bok uppl 9
-
Goodwill Företagsekonomi nivå 1 Övningsbok
-
-
Goodwill Företagsekonomi nivå 1 Lärarstöd+
-
Goodwill Redovisning 2 Faktabok, upplaga 2
-
Goodwill Redovisning 2 Uppgiftsbok med lösningar, upplaga 2
-
-
-
-
Goodwill Redovisning 2 Lärarstöd online (lärarlicens)
-
Goodwill Marknadsföring Lärarstöd digital (pdf)
-
Företagsekonomi för icke-ekonomer Faktabok, upplaga 4
-
Företagsekonomi för icke-ekonomer Övningsbok, upplaga 4
-
Marknadsföring - modeller och principer, upplaga 6
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Faktabok onlinebok
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Uppgiftsbok onlinebok
Vårt nyhetsbrev
I vårt nyhetsbrev får du tips, erbjudanden och nyheter utifrån dina intresseområden direkt i din mejlkorg.