Serier (21 träffar)
-
Försäljning. Metoder, modeller och säljteknik
Är du nyfiken på och intresserad av affärer? Arbetar du med eller undervisar inom försäljning? Vill du lära dig både klassiska och nya metoder och säljtekniker? Försäljning – metoder, modeller och praktik fungerar som kurslitteratur inom alla former av säljutbildning
-
Koncernredovisning i praktiken, upplaga 9
För de koncerner som tillämpar internationell redovisningsstandard, IFRS, har också uppdatering gjorts
-
Goodwill Företagsekonomi
Goodwill Företagsekonomi är helt anpassad efter ämnesplanen enligt Gy25. Böckerna känns igen på sin tydliga struktur, sina överskådliga modeller och diagram och en lättillgänglig text med ett aktivt bildspråk. Med hjälp av grundläggande begrepp inom företagsekonomi
-
Företagsekonomi - Från begrepp till beslut
I faktaboken har det tillkommit en formelsamling och exemplen har lyfts fram för att tydligare särskilja dem från den löpande texten
-
IFRS - i teori och praktik, upplaga 7
IFRS – i teori och praktik riktar sig till läsare som har vissa kunskaper i redovisning, men vill fördjupa sig i de frågeställningar som behandlas inom IFRS. Inom högskolan är boken avsedd för kurser i extern redovisning på avancerad nivå, alternativt för
-
Projektledning från grunden, upplaga 2
Den är främst tänkt som kurslitteratur på grundläggande kurser i projektledning och projektkunskap inom yrkesutbildningar, men passar också bra för öppna kurser på utbildningsföretag
-
E-handel i praktiken – från strategi till affärsnytta
Efter att ha gått igenom boken är förhoppningen att du ska känna dig trygg med att arbeta med dessa frågor i praktiken
-
Goodwill Företagsekonomi 1
Upplaga 2
Goodwill Företagsekonomi 1 och 2 känns igen på sin tydliga struktur, överskådliga modeller och diagram, en lättillgänglig text och ett aktivt bildspråk. I faktaböckerna finns vardagsnära och verkliga exempel som eleverna lätt kan relatera till. Läromedlet
-
Goodwill Företagsekonomi 2
Upplaga 2
Goodwill Företagsekonomi 1 och 2 känns igen på sin tydliga struktur, överskådliga modeller och diagram, en lättillgänglig text och ett aktivt bildspråk. I faktaböckerna finns vardagsnära och verkliga exempel som eleverna lätt kan relatera till. Läromedlet
-
Goodwill Redovisning 2, upplaga 2
Goodwill Redovisning 2 är ett läromedel avsett för gymnasieskolan och Komvux samt grundläggande kurser i redovisning på eftergymnasial nivå. Goodwill Redovisning 2 är ett praktiskt inriktat läromedel som ger kunskap och förståelse om redovisningssystemets
-
Extern redovisning, upplaga 6
Boken behandlar allt från redovisningens grunder, sambandet mellan de olika finansiella rapporterna till beräkning av finansiella nyckeltal för interna och externa intressenter
-
CSR and sustainable business, upplaga 2
CSR AND SUSTAINABLE BUSINESS introduces many perspectives on corporate social responsibility and sustainable business, as well as how the different perspectives are connected. The discussion is based on real examples and cases.
-
Digital marknadsföring, upplaga 3
Digital marknadsföring varvar aktuell forskning med praktiska exempel hur företag tar den digitala marknadsföringen till en ny nivå. Fokus ligger på mobilitet, sociala medier, co-creation och lojalitetsprogram. Författarnas ambition är att ge en grundläggande
-
Bokföring - din resa från teori till praktik
Bokföring – din resa från teori till praktik är skriven för dig som behöver lära dig bokföring från grunden och som saknar förkunskaper. Boken ger dig en stadig teoretisk och praktisk grund att stå på.
-
Content marketing
Att skapa innehåll för att engagera och entusiasmera rätt målgrupp är en utmaning för alla marknadsförare och kommunikatörer i dagens sociala mediebrus. Content Marketing visar hur du i praktiken arbetar med innehållsmarknadsföring på bästa sätt. Boken passar
-
CSR och hållbart företagande, upplaga 3
CSR OCH HÅLLBART FÖRETAGANDE introducerar många perspektiv på företagens sociala ansvar och hållbart företagande, samt hur de olika perspektiven hänger ihop
-
Influencer marketing i praktiken
Influencer marketing har blivit en mer självklar del av många företags och organisationers marknadsföringsmix. Det handlar om att använda inflytelserika profiler med ett betydande antal följare för att nå ut till en målgrupp på ett trovärdigt sätt – oavsett
-
Goodwill Marknadsföring, upplaga 1
Goodwill Marknadsföring är avsedd för gymnasieskolans kurs med samma namn, men lämpar sig också för andra grundläggande utbildningar i marknadsföring
-
Goodwill Entreprenörskap, upplaga 2
I samarbete med andra tränas eleven i att se att alla är unika individer med olika talanger – och att alla behövs för att nå uppsatta mål
-
Tillämpad statistik, upplaga 3
Tillämpad statistik – en grundkurs är en komplett kursbok som lämpar sig för studier inom alla fält som använder statistiska metoder. Boken är sprungen ur ett välbeprövat föreläsningsmaterial från grundkurser i statistik för civilekonomer, statsvetare och
-
Företagsekonomi för icke-ekonomer, upplaga 4
Faktabok och Uppgiftsbok tillsammans utgör en utmärkt grundkurs i företagsekonomi. I denna, fjärde upplaga har exempel förnyats, statistiska uppgifter och texter har uppdaterats.
Produkter (51 träffar)
-
-
-
-
Goodwill Företagsekonomi nivå 2 Övningsbok
-
Försäljning - Metoder, modeller och säljteknik
-
Företagsekonomi - Från begrepp till beslut. Övn.bok uppl 9
-
Företagsekonomi - Från begrepp till beslut Textbok upplaga 9
-
-
Goodwill Företagsekonomi nivå 1 Övningsbok
-
Projektledning från grunden, upplaga 2
-
Goodwill Företagsekonomi nivå 2 Lärarstöd+
-
Goodwill Företagsekonomi nivå 1 Lärarstöd+
-
Projektledning från grunden onlinebok, upplaga 2
-
E-handel i praktiken - från strategi till affärsnytta
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Faktabok upplaga 2
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Faktabok, upplaga 2
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Uppgiftsbok, upplaga 2
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Elevfacit, upplaga 2
-
-
Goodwill Redovisning 2 Uppgiftsbok med lösningar, upplaga 2
-
Goodwill Redovisning 2 Faktabok, upplaga 2
-
Företagsekonomi för icke-ekonomer Faktabok, upplaga 4
-
Bokföring - Din resa från teori till praktik
-
-
-
-
Företagsekonomi för icke-ekonomer Övningsbok, upplaga 4
-
Marknadsföring - modeller och principer, upplaga 6
-
-
-
-
Goodwill Entreprenörskap, upplaga 2
-
-
-
CSR and sustainable business, upplaga 2
-
CSR och hållbart företagande, upplaga 3
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Lärarstöd (pdf)
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Faktabok onlinebok
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Lärarstöd (pdf) upplaga 2
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Uppgiftsbok onlinebok
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Faktabok onlinebok
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Uppgiftsbok onlinebok
-
Goodwill Redovisning 2 Lärarstöd online (lärarlicens)
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Uppgiftsbok digital (lärarlicens)
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Uppgiftsbok digital (elevlicens)
-
Goodwill Marknadsföring Uppgiftsbok onlinebok
-
Goodwill Företagsekonomi 1 Uppgiftsbok digital (lärarlicens)
-
Goodwill Marknadsföring Lärarstöd digital (pdf)
-
Goodwill Marknadsföring Faktabok onlinebok
-
Goodwill Företagsekonomi 2 Uppgiftsbok digital (elevlicens)
-
Företagsekonomi för icke-ekonomer (Paket) upplaga 4
Vårt nyhetsbrev
I vårt nyhetsbrev får du tips, erbjudanden och nyheter utifrån dina intresseområden direkt i din mejlkorg.