E-handel i praktiken - från strategi till affärsnytta

Författare
Hanna-Karin Grensman (Häftad, 2019)
Ämne
Företagsekonomi, Media & kommunikation
Antal sidor
350
Utgivningsdatum
2019-03-15
Tillgänglighet
Tillgänglig
ISBN
9789152351123
Länk till blädderprov:

Den här produkten är inte tillgänglig för köp av dig som är privatkund

Beskrivning

Boken har tydligt fokus på både strategi och praktik, där du som läsare har goda möjligheter att både skapa förståelse för teorin och bygga praktisk kompetens. Efter att ha gått igenom boken är förhoppningen att du ska känna dig trygg med att arbeta med dessa frågor i praktiken. Författare: Hanna-Karin Grensman har djup kunskap i ämnesområdet och en gedigen utbildning inom beteendevetenskap. Hon håller kurser på yrkeshögskolan inom projektledning, e-handel och digital kommunikation. Avsedd för: Introduktionsbok som tar upp alla de frågor som man behöver förhålla sig till för att säkerställa att man får tillbaka de investeringar som man gör i sin e-butik. Fungerar som kurslitteratur inom yrkeshögskola, högskola och universitet. Boken har även stort värde för alla små och medelstora företag som har, eller planerar att skaffa, någon form av digital närvaro.

Köp direkt via: Adlibris, Bokus

Produkter i serien

Den här produkten är inte tillgänglig för köp av dig som är privatkund

Vårt nyhetsbrev

I vårt nyhetsbrev får du tips, erbjudanden och nyheter utifrån dina intresseområden direkt i din mejlkorg.

Detta vill jag inte missa!
Illustration